Asistenta

Bookmark and Share

Sanatate

Codeina poate fi fatală pentru unii copii

(0 voturi)
joi, 20 august 2009
Codeina poate fi fatală pentru unii copii Administrarea de codeină, un analgezic puternic, după îndepărtarea amigdalelor poate să conducă la deces în cazul unora dintre copiii care au suferit această intervenţie chirurgicală, potrivit unui studiu apărut în revista medicală New England Journal of Medicine.

Medicul Gideon Koren, pediatru şi profesor de toxicologie la Universitatea Western Ontario din Toronto, a descoperit acest lucru în urma decesului unui copil în vârstă de doi ani, după o intervenţie chirurgicală de rutină prin care i s-au extras amigdalele.

Inflamarea amigdalelor se tratează, în general, cu antibiotice, iar extragerea lor devine necesară în cazurile în care pacienţii suferă de sindromul de apnee în somn.
Vezi tot articolul...
 

Sportul practicat obsesiv poate crea o dependenţă

(0 voturi)
joi, 20 august 2009
Sportul practicat obsesiv poate crea o dependenţă Exerciţiile fizice pot provoca o dependenţă similară celei induse de heroină, iar privarea de efort fizic în cazul sportivilor se manifestă similar cu privarea de drog, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Tufts University din Boston (SUA), citat de dailymail.co.uk.

Potrivit studiului, aşa cum consumul de droguri uşoare duce la consumul de droguri de mare risc, la fel şi exerciţiile fizice uşoare, precum joggingul sau ciclismul, pot determina oamenii să se pregătească pentru probe de triatlon sau de 100 de mile (circa 160 kilometri) pe bicicletă.

Atunci când nu practică exerciţii fizice, sportivii se manifestă precum toxicomanii care încearcă să renunţe la viciu - tremură, dinţii încep să clănţăne involuntar, au senzaţia de somnolenţă.
Vezi tot articolul...
 

Arsuri solare

(1 vot)
miercuri, 29 iulie 2009
arsurile solare - o problema fierbinte

Arsurile solare – o problema fierbinte


Cercetatorii Regatului Unit al Marii Britanii au dezvoltat un indicator sensibili la UV ce isi modifica culoarea in momentul in care apare pericolul arsurilor solare.
Peste 70. 000 de persoane din Marea Britanie sunt diagnosticate anual cu cancer de piele - un efect pe termen lung al arsurilor solare  Efectele arsurilor solare apar abia la cateva ore de la expunere si ating punctul maxim dupa aproximativ o zi cand pielea a devenit deja vulnerabila la aparitia diverselor afectiuni cutanate.
Vezi tot articolul...
 

Poluarea chimica – o problema personala

(1 vot)
luni, 27 iulie 2009
Poluarea chimica – o problema personala Poluarea chimica – o problema personala

Pentru a putea demonstra si sustine un anumit punct de vedere deseori, oamenii de stiinta au optat pentru varianta experimentarii pe ei insisi, situatie in care deveneau atat observatori cat si obiectul observatiei. Este si cazul a doi ecologisti canadieni ce au vrut sa evidentieze fluctuatiile unor compusi chimici din propriile fluide corporale (sange si urin), dupa utilizarea zilnica a unor produse.
Bruce Lourie si Rick Smith, membri ai organizatiei canadiene de mediu Environmental Defence au detaliat in cartea Slow death by rubber duck un experiment desfasurat intr-un week-end in care ambii au utilizat  diferite produse de ingrijire personala, s-au expus unor produse de curatenie si au mancat diferite alimente si au evaluat nivelul unor compusi chimici din sange si urina.


Vezi tot articolul...
 

Oboseala sexuală

(0 voturi)
duminică, 26 iulie 2009
Oboseala sexuală Stres, agitatie, curse contra-cronometru- esti atat de solicitata pe timpul zilei incat atunci cand ajungi acasa nu vrei altceva decat sa dormi. Insa cand saptamanile trec fara pic de dorinta, ar trebui sa iti pui un semn de intrebare. Lipsa apetitului sexual ascunde adevarate afectiuni.

Atunci cand traversezi o perioada de surmenaj, este absolut normal sa nu mai ai energie pentru sex. Insa, atunci cand starea de oboseala persista si sexul devine o povara pentru tine, ar fi mai bine sa apelezi la ajutorul unui specialist.

Cand oboseala sexuala ascunde o depresie

Uneori stresul si lipsa timpului liber poate sa te aduca intr-o stare de depresie ce te face sa uiti complet de sex. Esti tot timpul abatuta, nu ai chef de nimic, iar sexul devine pentru tine doar o obligatie. Ei bine, ai putea sa incepi sa faci exercitii de relaxare si, ca tot este vara, mergi intr-o mini-vacanta. Profita de caldura, de natura si de persoanele dragi de langa tine, fa sport si uita de probleme!

Vezi tot articolul...
 

Problemele gingivale ameliorate de consumul de piersica

(0 voturi)
vineri, 24 iulie 2009
Problemele gingivale ameliorate de consumull de piersica Piersica, una dintre fructele-vedetă ale verii, este recunoscută pentru proprietăţile sale antiîmbătrânire. „În plus, piersicile conţin caroten, antioxidanţi şi vitamina C, asigură o bună calitatea spermei şi ameliorează problemele gingivale. De asemenea, piersicile, nectarinele şi caisele conţin vitamina E, singura sursă naturală (fără alte grăsimi) din această vitamină”, explică dr. Mihaela Bilic, medic nutriţionist. Când vine vorba de consum, medicii ne sfătuiesc să optăm pentru piersicile proaspete (crude), şi nu pentru sucul lor.

Un fruct de 100 de grame conţine şase grame de vitamina C, 800 de mg de vitamina PP, 700 de mg de vitamina E, 200 de mg de potasiu, nouă mg de magneziu şi şase de calciu. Piersica este, însă, unul dintre fructele care poate determina alergii, în cazul persoanelor predispuse la astfel de manifestări. 
Vezi tot articolul...
 

Berea rece, băută pe caniculă, nu răcoreşte - deshidratează

(0 voturi)
vineri, 24 iulie 2009
Berea rece, băută pe caniculă, nu răcoreşte - deshidratează O bere rece consumată vara, în zilele caniculare, oferă o falsă impresie de hidratare, atenţionează medicii. „Persoanele care aleg să bea bere rece, crezând că băutura le va răcori, nu vor face altceva decât să se deshidrateze. Din cauza conţinutului de alcool, berea nu poate să ne hidrateze”, atenţionează dr. Eduard Adamescu, medic specialist diabet, nutriţie şi boli metabolice la Institutul Nicolae Paulescu din Bucureşti.

Specialiştii spun că aceleaşi consecinţe le are consumul oricărui tip de alcool, fie băuturi tari - care au mai mult de 30% alcool (votcă, whiskey, gin, lichior), fie cele slabe - cu alcool sub 10% (vin, bere, şampanie).

„Alcoolul produce deshidratare (pierderea lichidelor din organism), deoarece blochează eliberarea de vasopresină (hormon care inhibă eliminarea apei prin rinichi – n.r.), iar urina va fi diluată şi eliminată în cantitate mare”, explică dr. Mihaela Bilic, medic nutriţionist.

Vezi tot articolul...
 

Ce sa bem? Apa plata sau carbogazoasa?

(0 voturi)
joi, 23 iulie 2009
Apa plata sau carbogazoasa? Pe piaţa din România există o varietate de ape minerale, care diferă în funcţie de conţinutul de ioni şi minerale. Unele tipuri de apă pot fi consumate zilnic, fară limitare, în timp ce altele trebuie dozate, pentru că sunt recomandate în tratarea unor boli. „Fiecare tip de apă are întrebuinţarea lui, afirmă prof. dr. Gheorghe  Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetări Alimentare. Astfel, apa distilată – deşi este recomandată de unii medici -, nu este bună de băut, mai ales în cazul bolnavilor de ficat.

Apa medicinală, de tipul celei de la izvoarele din staţiunile balneoclimaterice,  este foarte bună pentru persoanele care suferă de afecţiuni reumatice şi afecţiuni gastrice, fiind utilizată atât pentru uz intern, cât şi pentru uz extern, dar numai la indicaţia unui medic specialist. Apa plată este cea mai indicată însă, pentru că are un nivel scăzut de substanţe carbogazoase, care se găsesc în compoziţia ei naturală, fără nici un pic de adaos, aşa cum se întâmplă în cazul apei îmbogăţite”, spune prof. dr. Mencinicopschi.

Vezi tot articolul...
 

Ce este mai nociv pentru sofer, alcoolul sau marijuana?

(0 voturi)
miercuri, 22 iulie 2009
image-2008-08-13-3944745-46-alcool-marijuana.jpgSe pare ca oriunde exista baruri si masini, in ciuda efectelor foarte cunoscute pe care le are alcoolul asupra organismului, condusul in stare de ebrietate face drumurile sa fie mai putin sigure.

Efectele bauturii combinate cu sofatul sunt foarte bine cunoscute si studiate, iar majoritatea tarilor au limite foarte clare in ceea ce priveste cantitatea de alcool pe care o persoana o poate consuma inainte de a se urca la volan.

O echipa de cercetatori de le universitatea Ben Gurion din Israel s-a hotarat sa studieze diferenta, in ceea ce priveste reactiile la volan, dintre persoanele care au consumat alcool si cele care au fumat marijuana. Cercetatorii au folosit cantitati limitate de alcool si marijuana si un simulator de condus pentru a monitoriza efectele drogurilor asupra condusului. Studiul preliminar a fost efectuat pe 14 studenti care au fost impartiti in trei grupuri: o parte au fumat marijuana in cantitati mici, alt grup a consumat cantitati destul de mari de drog si cel de-al treilea grup a baut cocktaluri ce contin vodka.

Vezi tot articolul...
 
<< Start < Înapoi 1 2 3 4 Înainte > Sfârşit >>

Rezultate 1 - 10 din 32
Acum ai ocazia sa promovezi TEHNIC afacerea ta!

Inscrie-te acum in directorul de firme!!!
sh404SEF Custom tags module
Stiri